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Texto
[1303]05/36

Education and research for marketing and quality management in libraries
Education and research for marketing and quality management in libraries : satellitte meeting, Québec, August 14 2001 = La formation et la recherche sur le marketing et la gestion de la qualité en bibliothèque : colloque satellite, Québec, 16 août 2001 / ed. by Réjean Savard. - München : K. G. Saur, 2002. - x, 326 p. ; 21 cm. - (IFLA publications ; 99). - Empréstimo restrito. - ISBN 3-598-21829-X

Bibliotecas / Gestão da qualidade / Formação profissional / Formação contínua / Actas de congressos / Marketing / Investigação

BAD05

Savard, Réjean (editor literário)
Texto
[1659]05/56

The virtual customer
The virtual customer : a new paradigm for improving customer relations in libraries and information services : satellite meeting, São Paulo, Brasil, August 18-20, 2004 = o cliente virtual : um novo paradigma para melhorar o relacionamento entre clientes e serviços de informação e bibliotecas : reunião satélite = l'usager virtuel : un nouveau paradigme pour améliorer le service à la clientèle dans les bibliothèques et services d'information : colloque satellite = el cliente virtual : un nuevo paradigma para mejorar el relacionamento entre clientes y servicios de información y biblioteca : reunión satélite / ed. by Sueli Mara Soares Pinto Ferreira and Réjean Savard. - München : K. G. Saur, 2005. - xvi, 385 p. : il. ; 22 cm. - (IFLA Publications ; 117). - ISBN 3-598-21845-1

Bibliotecas digitais / Utilizadores / Perfis de utilizadores / Sítios web / Serviços biblioteconómicos / Formação de utilizadores / Serviços de referência / Competências profissionais / Marketing

BAD05

Ferreira, Sueli Mara Soares Pinto (editor literário)
Savard, Réjean (editor literário)
Texto
[1917]05/69

Managing technologies and automated library systems in developing countries
Managing technologies and automated library systems in developing countries : open source vs comercial options : proceedings of the IFLA pre-conference satellite meeting : Dakar, Senegal, August 15-16 2007 = le management des technologies et des systèmes automatisés de bibliothèques dans les pays en développement : logiciels libres vs options commerciales : actes du colloque satellite FIAB pré-congrès : Dakar, Sénégal, 15-16 Août 2007 / ed. by Bernard Dione and Réjean Savard. - München : K. G. Saur, 2008. - 217, [7) p. ; 22 cm. - (IFLA publications ; 132). - ISBN 978-3-598-22038-8

Sistemas integrados de gestão biblioteconómica / Tecnologias da informação e das comunicações / Países em desenvolvimento / Actas de congressos / Programas informáticos livres

BAD05

Dione, Bernard (editor literário)
Savard, Réjean (editor literário)
Texto
[774]05/26

Adapting marketing to libraries in a changing and world-wide environment
Adapting marketing to libraries in a changing and world-wide environment : papers presented at the 63rd IFLA Conference, Copenhagen, September 1997 = Le marketing des bibliothèques à l'heure du changement et de la mondialisation / ed. by Réjean Savard. - München : K.G. Saur, 2000. - 89 p. ; 21 cm. - (IFLA Publications ; 89). - Empréstimo restrito.. - ISBN 3-598-21811-7

Bibliotecas / Marketing

BAD05

Savard, Réjean
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